Ovatic is het geïntegreerde plannings- en locatiebeheersysteem voor event management & ticketing in de ruimste zin.
Plan je activiteiten en maak direct een volledige offerte of aanbieding. Volg checklists en stel automatisch draaiboeken en begrotingen samen. Via de ingebouwde tarievenstructuur worden prijzen automatisch berekend aan de hand van de gekozen relatie.
Pas sjablonen aan zoals je ze wilt hebben. Ovatic genereert automatisch documenten voor offertes, bevestigingen en facturen. Alle documenten worden opgeslagen bij het evenement en zijn dus altijd snel terug te vinden.
Ovatic biedt niet alleen ondersteuning op gebied van advies, inrichting, opleiding en nieuwe versies, maar ook door middel van helpdesk ondersteuning en 24/7 support. Je kunt bij Ovatic dus altijd met je vragen terecht.
Met het Ovatic Dashboard behoud je altijd overzicht over de geplande filmvoorstellingen. Via de webapplicatie die te bereiken is via verschillende devices, is het dus altijd mogelijk om te zien hoeveel bezoekers er te verwachten zijn.
Ovatic beschikt uiteraard over essentiële koppelingen zoals boekhoudkoppelingen en personeelsplanning om een hoop administratieve taken uit handen te nemen. Door de koppeling met iDEAL en Payment Service Providers is betalen voor de bezoekers ook gemakkelijk.
Wil je meer weten over hoe Ovatic jou kan helpen?
Neem dan contact met ons op voor meer informatie en een geheel vrijblijvende demo.
Neem contact op