Ovatic wordt gebruikt door zeer uiteenlopende organisaties in de recreatiesector (attractieparken, rondvaartbedrijven) en voor activiteiten als rondwandelingen en excursies. Het is de centrale bron van informatie voor alle afdelingen binnen een organisatie: evenementen planning, verhuur, CRM/marketing, ticketing en financieel beheer.
Het maken van een planning gaat heel eenvoudig met Ovatic. Door gebruik te maken van standaard evenementen kan je eenvoudig via een herhaalpatroon je hele seizoen inplannen.
Definieer en verkoop serie- of combitickets om bezoekers eenvoudig toegang te geven tot meerdere activiteiten of evenementen.
Met de online verkoop via Ovatic reserveren je bezoekers snel en simpel een ticket of tijdslot op alle devices.
Te gebruiken als webshop, losse widgets of via de API.
Maak als dat nodig is gebruik van mogelijkheden om gespreid te placeren.
Maak gebruik van de Ovatic Scan App om e-tickets, wallet tickets en fysieke tickets te controleren. Real time scanstatistieken en grafieken in Ovatic scanner geven je direct inzicht in de te verwachten drukte, bezoekersstromen en aanwezigheid van bezoekers.
Ovatic helpt je niet alleen met de kaartverkoop, maar ook met het beheren van verhuringen. Plannen wordt heel makkelijk met ons overzichtelijke planboard die je naar eigen wens kan vormgeven. Daarnaast kan je met Ovatic ook geheel automatisch documenten genereren voor facturen en deze sturen naar huurders.
Voer een datagedreven marketingstrategie met Ovatic. Maak gebruik van de data die verzameld wordt over verkoop en je bezoekers. Ingebouwde tools zorgen voor een schone dataset zodat de kwaliteit van analyses toeneemt. Door de grafische weergaven geven ze je ook direct inzicht.
Wil je meer weten over hoe Ovatic jou kan helpen en hoe dat uiteindelijk jullie helpt om jullie bezoekers een optimale ervaring te bieden? Neem dan contact met ons op voor meer informatie en een geheel vrijblijvende demo.
Neem contact op