Voer een datagedreven marketingstrategie met Ovatic. Maak gebruik van de data die verzameld wordt over je bezoekers en hun koopgedrag.
Voer een datagedreven marketingstrategie met Ovatic. Maak gebruik van de data die verzameld wordt over verkoop en je bezoekers. Ingebouwde tools zorgen voor een schone dataset zodat de kwaliteit van analyses toeneemt. Door de grafische weergaven geven ze je ook direct inzicht.
Maak automatisch segmentaties van uw bezoekersbestand (kernpubliek, participanten, passanten) en bekijk het verloop. Je kan ook zelf gekozen criteria gebruiken om profielen van klanten op te stellen. Beloon klanten die aan een profiel voldoen door ze speciale voorrechten of kortingen te geven.
Informeer je bezoekers met automatische mailings. Dit kunnen nieuwsbrieven zijn, afgestemd op doelgroep, of bijvoorbeeld servicemailings voorafgaand aan een voorstelling.
Stimuleer klanten om vaker te komen door aanbiedingen op maat te geven. Bijvoorbeeld door aan het eind of tijdens het bestelproces een arrangement of ander cross-sell artikel aan te bieden.
Meet de klanttevredenheid met automatische enquête na afloop van voorstellingen. Analyseer de antwoorden en ontdek wat er eventueel verbeterd kan worden aan de dienstverlening.
Bedenk en beheer marketingcampagnes vanuit de Ovatic Marketing agenda. De marketingcampagne analyse geeft weer wat de conversie is van uitgevoerde campagnes. Hierop kan je je volgende campagnes afstemmen.
Marketingcampagnes zijn direct zichtbaar in Ovatic Ticketing. Maak bijvoorbeeld actiecodes aan om verkoop te stimuleren of bied je klanten aan vriend te worden om tickets met korting te kunnen kopen.
Meer over ticketing